
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawy
Przeznaczenie pisma:
Twój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia.
Uwagi:
Zrezygnować z zamówienia możesz w przypadku gdy opóźnienie w dostawie nie jest spowodowane przez Twoją firmę (np. nie zmieniałeś towaru na inny, lub ilości na większą).
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Pismo można edytować korzystając np. z MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej przefaksować do kontrahenta - aby wstrzymał się z wysyłką towaru oraz listownie.
Słowa kluczowe:
anulacja zamówienia - opóźnienie dostawy,anulowanie zamówienie z powodu opóźnień,opóźnienia dostawy - anulowanie zamówienia,anulowanie zamówienia ze względu na opóźnioną dostawę,rezygnacja z zamówienia z winy sprzedawcy,rezygnacja z zamówienia z powodu opóźnienia dostawy
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Skarga z powodu złej jakości towaruOtrzymałeś od kontrahenta niskiej jakości towar ? Jak do tej pory nie miałeś takich problemów? Wyślij pismo z informacją o niezadowoleniu z ostatniej dostawy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Dowód dostawyW przypadku kiedy zajmujesz się dostawą różnych produktów (np. prowadzisz hurtownie i zaopatrujesz sklepy) - jednym z podstawowych dokumentów, które będą Ci niezbędne jest Dowód... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniemJeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredytJeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |