Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Wniosek składamy w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci ERA dotyczącej świadczenia usług telefonicznych.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem jest złożenie pisma w POK w dwóch egzemplarzach. Jeden pozostawiamy operatorowi a drugi zachowujemy dla siebie - z datą przyjęcia pisma oraz pieczęcią POK, który przyjął wniosek.
Informacje techniczne:
Dokument zapisany jako plik WORD - do edycji na własne potrzeby. Można wniosek od razu wydrukować i wypełnić ręcznie, bądź wypełnić na komputerze i wtedy dopiero wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Dokument składamy w Punkcie Obsługi Klienta sieci ERA. Istnieje możliwość wysłania wniosku Faxem na numer Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny operatora. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia trwa 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
abonament era,rozwiązanie umowy z erą,era abonament,abonamenty sieci era,rozwiązanie umowy z erą,zerwanie umowy z erą,zerwanie umowy era,era zerwanie umowy,wzór rozwiązania umowy z erą,wniosek do ery o rozwiązanie umowy,abonament t-mobile,rozwiązanie umowy z t-mobile,t-mobile abonament,abonamenty sieci t-mobile,rozwiązanie umowy z erą,zerwanie umowy z t-mobile,zerwanie umowy t-mobile,t-mobile zerwanie umowy,wzór rozwiązania umowy z t-mobile,wniosek do ery o rozwiązanie umowa
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunkiProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Rezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-fakturyRezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo o rozwiązanie umowy Blueconnect - Klient IndywidualnySkłada się w celu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polską Telefonie Cyfrową - ERA GSM. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguGdy masz wątpliwości co do wysokości rachunku jaki otrzymałeś od swojego operatora - możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii