
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległości
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia? Poinformuj go o tym, że nie zrealizujesz zamówienia do momentu, aż nie opłaci zaległości.
Uwagi:
W piśmie możesz podać nr faktury oraz kwoty zadłużenia, dodatkowo nr konta bankowego na który kontrahent ma przelać zaległości.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny zainstalowany pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który posiada zaległości za poprzednie zamówienia a złożył teraz kolejne.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
odmowa przyjęcia zamówienia,odmowa zamówienia,odrzucenie zamówienia,odrzucenie zamówienia z powodu zaległości,odmowa przyjęcia zamówienia z powodu zaległości,nieopłacone poprzednie zamówienia i kolejne odrzucone,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Wyda MWW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym wydaniu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz Magazyn... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Przyjmie MPW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym przyjęciu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz... |
Zobacz | Pobierz |