Odpowiedź na skargę
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest jako dokument tekstowy, który można edytować na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Odpowiedź na skargę najlepiej wysłać pocztą do klienta, który ją zgłosił. W przypadku gdy skarga jest uzasadniona - treść skargi dołączyć do Akt osobowych pracownika.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
odpowiedź na skargę,wzór odpowiedzi na skargę,odpowiedź na skargę na pracownika,wzór odpowiedzi na skargę na pracownika,przykładowa odpowiedź na skargę,co odpowiedzieć na skargę pracownika,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz | |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz | |
Zapotrzebowanie na wodę mineralnąZbliża się lato. Zgodnie z Kodeksem Pracy, każdy pracodawca zobowiązany jest dostarczyć pracownikowi chłodne napoje. Aby je otrzymać - osoba upoważniona - musi złożyć pismo -... |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz | |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |