
Oświadczenie zatrudnionego na podstawie umowy-zlecenie
Przeznaczenie deklaracji:
Oświadczenie zatrudnionego na podstawie umowy-zlecenie przeznaczone jest dla firm zatrudniających osoby na podstawie umowy-zlecenie. Niezbędne jest to w celu ustalenia czy pracownik ma być objęty ubezpieczeniem społecznym oraz odprowadzania składek do ZUS.
Informacje techniczne:
Oświadczenie zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia deklaracji:
Oświadczenie należy dołączyć do umowy-zlecenia.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
oświadczenie pracownika,oświadczenie do umowy-zlecenia,umowa zlecenie,zlecenie pracy,oświadczenie nowego pracownika,zatrudniony na podstawie zlecenia,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Dokumenty z Prawa Pracy
![]() |
Zgłoszenie wypadku przy pracy osoby nie będącej pracownikiemZdarzają się sytuację gdy w miejscu pracy ulegnie wypadkowi osoba, która nie jest zatrudniona w firmie. Może to być np. na placu budowy, na halach magazynowych - gdzie prowadzona jest też... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Książka KontroliKażdy przedsiębiorca zobowiązany jest posiadać książkę kontroli . Żadna ustawa nie opisuje dokładnie wyglądu takiej książki, lecz określa rubryki jakie powinny się tam znajdować. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wygaśnięciu umowy z powodu śmierci pracownikaZdarzają się sytuacje kiedy należy użyć powyższego dokumentu. Ma on na celu poinformowania rodziny zmarłego pracownika o rozwiązaniu stosunku pracy pomiędzy pracodawcą a pracownikiem z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o udzielenie urlopu macierzyńskiego przed porodemWniosek o udzielenie urlopu macierzyńskiego przed porodem przeznaczony jest dla kobiet, które są w ciąży i zgodnie z Kodeksem Pracy mogą udać się na urlop macierzyński co najmniej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przyznanie odprawy pośmiertnejW każdej firmie może przydarzyć się taka sytuacja - nagła śmierć pracownika. W takich sytuacjach może przysługiwać odprawa pośmiertna. O tym fakcie należy poinformować rodzinę zmarłego. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Karta UrlopowaKarta Urlopowa - rodzaj dokumentowania udzielania urlopu pracownikowi. Dotyczy to zarówno przypadku, gdy urlop wykorzystywany jest zgodnie z planem urlopów, jak i wówczas, gdy pracownik... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zawiadomienie o wypadku w pracyJeżeli dojdzie do wypadku w pracy - niezależnie od tego czy jest to śmiertelny wypadek, ciężki czy też zbiorowy - zawsze należy poinformować o tym Państwową Inspekcję Pracy oraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Instrukcja Przeciwpożarowa dla pomieszczeń biurowych i pomocniczychInstrukcja przeciwpożarowa dla pomieszczeń biurowych i pomocniczych powinna znajdować się w każdym pomieszczeniu biurowym w celu wyeliminowania możliwości powstania pożaru i jego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Świadectwo pracyKodeks pracy - art. 97.§1 - nakłada na każdego pracodawcę wystawienia świadectwa pracy w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy. Świadectwo takie powinno być wydane... |
Zobacz | Pobierz |