Rozwiązanie umowy iPlus - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu iPlus a nie chcemy jej przedłużać to należy przedstawić operatorowi pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenie wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument przygotowany w Wordzie - gotowy do wydruku. Istnieje możliwość edycji dokumentu, wypełniając odpowiednie pola. Poprawnie wypełniony dokument należy podpisać i przekazać operatorowi
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
iplus,internet iplus,bezprzewodowy internet iplus,rozwiązanie umowy iplus,wypowiedzenie umowy iplus,zakończenie umowy iplus
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient BiznesowyKończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - iPlus? Nie chcemy więcej korzystać z oferty sieci Plus? Wystarczy złożyć pisemne oświadczenie woli. Należy... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguZbyt wysoki rachunek jaki otrzymałeś od swojego operatora? Możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy złożyć pismo wniosek o... |
Zobacz | Pobierz | |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Rezygnacja z e-fakturyNie chcesz dostawać już rachunków w formie elektronicznej? Nic prostszego. Wystarczy zgłosić rezygnację z e-faktury . |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów BiznesowychW przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu.... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonuW przypadku gdy kończy Ci się umowa na abonament u operatora sieci Plus, do tego nie chcesz jej przedłużać tylko przenieść numer do innego operatora - należy złożyć wniosek o... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyGdy kończy się umowa o świadczenie usług telefonicznych a nie chcemy już więcej korzystać z oferty operatora - należy złożyć pisemne oświadczenie wolni. Proszę pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii