
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Telekomunikacji Polskiej - aktualnie Orange Polska - i wybór padł na usługę DSL TP - to przed związaniem się umową poproś o sprawdzenie warunków technicznych działania usługi w opcji jaką chcesz wybrać. Do tego celu posłuży Ci dokument jakim jest Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient Indywidualny.
Uwagi:
Dokument przygotowany jest dla osób, które posiadają już linię telefoniczną w Telekomunikacji Polskiej S.A.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełnione oraz podpisane pismo należy złożyć w Salonie Sprzedaży TP lub Orange, wysłać faksem lub listownie na wskazany adres korespondencyjny we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
dsl,możliwości techniczne dsl,bmt dsl,brak możliwości technicznych neostrady,dsl dla klienta indywidualnego,dsl w domu,domowy dsl,internet dsl tp,dsl tp,telekomunikacja polska,orange,orange polska,internet orange
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Przebudowa linii dla usługi Neostrada TP - Klient IndywidualnyKiedy korzystasz z usługi dostępu do internetu Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej - Neostrada TP, a do tego świadczenie usługi uległo gwałtownemu pogorszeniu - zgłoś... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Pakiety TelewizyjneW aktualnych promocjach pakietów telewizyjnych w Telekomunikacji Polskiej istnieje możliwość wypowiedzenia umowy w terminie 1 mc-a - w przypadku umowy rocznej oraz w terminie 3 m-cy w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient biznesowyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla firm, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z Orange... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Telekomunikacja... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rezygnacja z e-fakturyRezygnacja z e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w formie elektronicznej z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminuKiedy Twój operator - w tym przypadku Orange Polska - podnosi ceny na usługi stacjonarne - telefon, internet - w trakcie trwania umowy - możesz nie akceptować nowej propozycji. Wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę DSL... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii