
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Era, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
S³owa kluczowe:
reklamacja era,pismo z reklamacj± era,problem z zasiêgiem era,zasiêg era,era gsm,reklamacja do ery,reklamacja t-mobile,pismo z reklamacj± t-mobile,problem z zasiêgiem t-mobile,zasiêg t-mobile,t-mobile gsm,reklamacja do t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon firmowy i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upowa¿nienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpowa¿nienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± i chc± otrzymaæ duplikat karty SIM, która uleg³a uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o roz³o¿enie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiê¿ka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezale¿nie z jakiego powodu zosta³ tak "nabity" - mo¿e doprowadziæ do tego, ¿e nie bêdziesz w stanie op³aciæ faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwi±zanie umowy - Telefon na abonament - Klient IndywidualnyWniosek sk³adamy w celu rozwi±zania umowy z operatorem sieci ERA dotycz±cej ¶wiadczenia us³ug telefonicznych. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadaj±cych telefon na abonament, które chc± przenie¶æ swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki - Klient BiznesowyPro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zosta³y dotkniête przez kryzys finansowy co spowodowa³o problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwi±zanie umowy Blueconnect - Klient IndywidualnySk³ada siê w celu wypowiedzenia umowy o ¶wiadczenie us³ug internetowych - Blueconnect oferowanych przez Polsk± Telefonie Cyfrow± - ERA GSM. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e okres wypowiedzenia wynosi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadaj±cych telefon pre-paid (tzw. "na kartê"), które chc± przenie¶æ swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii