Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniem
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz z upomnieniem.
Uwagi:
Upomnienie informuje kontrahenta o fakcie złożenia sprawy do rąk prawników w przypadku nieuregulowania płatności w dodatkowym terminie.
Informacje techniczne:
Pismo z informacją można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta. Jest możliwość edycji pisma na własne potrzeby (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) dodając np. dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz z upomnieniem należy wysłać do kontrahenta, który wystąpił o przedłużenie terminu.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności, wzór pisma potwierdzającego przedłużenie terminu płatności,przykładowe pismo potwierdzające przedłużenie terminu płatność,potwierdzenie przedłużenia terminu płatności,wzór potwierdzenia przedłużenia terminu płatności,przykładowe potwierdzenie przedłużenia terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz | |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz | |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz | |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz | |
Dowód dostawyW przypadku kiedy zajmujesz się dostawą różnych produktów (np. prowadzisz hurtownie i zaopatrujesz sklepy) - jednym z podstawowych dokumentów, które będą Ci niezbędne jest Dowód... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |