
Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie.
Uwagi:
Powyższe upomnienie z powodu nieuregulowanej faktury ma charakter przed sądowego upomnienia. Można je wysłać do kontrahenta w przypadku gdy nie reagował na poprzednie upomnienia dotyczące zapłaty.
Informacje techniczne:
Powyższe pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji upomnienia na potrzeby firmy (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice)- dodając dane firmowe, nr faktury, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Przed sądowe upomnienie do zapłaty należy wysłać do kontrahenta, który nie opłacił faktury za towar lub wykonaną usługę.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury,upomnienie z tytułu braku płatności,przed sądowe upomnienie do zapłaty,wzór upomnienia do zapłaty,przykładowe upomnienie do zapłaty,jak napisać upomnienie do zapłaty,formularz upomnienia do zapłaty,przed sądowy wzór upomnienia do zapłaty,wezwanie do zapłaty
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pocztowa Książka NadawczaJeżeli wysyłasz dużo listów poleconych lub lub paczek, a potrzebujesz mieć dowody nadania - ten dokument jest właśnie dla Ciebie - Pocztowa Książka Nadawcza . Już nie będziesz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |