
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacja
Przeznaczenie pisma:
Zamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta.
Uwagi:
W zależności od towaru bądź usługi reklamacja może obejmować naprawę towaru. wymianę na nowy lub w przypadku gdy już nie ma go w produkcji oraz stanie magazynowym - wymiana na podobny model nie odbiegający od reklamowanego.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Aby edytować plik należy posiadać pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy dołączyć do reklamowanego towaru oraz przesłać do kontrahenta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
reklamacja towaru od dostawcy,reklamacja towaru do producenta,reklamacja,reklamacja towaru,wysyłka uszkodzonego towaru do producenta,reklamacja uszkodzonego towaru do producenta,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mieniaPismo - Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mienia przeznaczone jest dla przedsiębiorstw, które mają już podpisane umowy o ochronę, a firmy konkurencyjne zachęcają do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zablokowaniu towaru i sprzedaży na wolnym rynkuJesteś właścicielem magazynu? Podnajemca spóźnia się z opłatami związanymi z eksploatowaniem pomieszczeń? Przysługuje Ci prawo do zastawu towaru dłużnika. Wynajmujący ma prawo do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |