
Uznanie uzasadnionej reklamacji
Przeznaczenie pisma:
Prowadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego klienta, że wszystko zostało naprawione bezpłatnie w ramach reklamacji, którą złożył.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Aby edytować dokument, będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który zgłaszał usterkę.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uznanie uzasadnionej reklamacji,naprawa w ramach reklamacji,pismo z uznaniem reklamacji,pismo z uznaniem uzasadnionej reklamacji,potwierdzenie bezpłatnej naprawy serwisowej,potwierdzenie uznania reklamacji
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |