
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaru
Przeznaczenie pisma:
Klient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. W celu edycji pisma niezbędny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać kontrahentowi - najlepiej faksem. Pismo można również przesłać za pomocą poczty elektronicznej.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
potwierdzenie przyjęcia zamówienia,brak towaru na magazynie,informacja o brakach magazynowych,pismo z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i brakach magazynowych,braki magazynowe,pismo informujące o brakach magazynowych
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Magazyn Wyda MWW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym wydaniu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz Magazyn... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Przyjmie MPW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym przyjęciu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zablokowaniu towaru i sprzedaży na wolnym rynkuJesteś właścicielem magazynu? Podnajemca spóźnia się z opłatami związanymi z eksploatowaniem pomieszczeń? Przysługuje Ci prawo do zastawu towaru dłużnika. Wynajmujący ma prawo do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Propozycja zamiany towaruKlient złożył u Ciebie zamówienie na konkretny produkt. Niestety nie posiadasz go chwilowo na magazynie? Zaproponuj mu jego odpowiednik. Być może nie będzie dla niego to miało różnicy |
Zobacz | Pobierz |